El Canal d'Alertes és un mòdul d'e-TRAM, però funciona de manera independent. Tot i que no cal tenir e-TRAM activat per fer servir el mòdul de Canal d'Alertes, cal fer una sol·licitud específica d’alta del servei.

La sol·licitud específica d'alta del servei es troba al catàleg de tràmits de l'AOC a l'EACAT. Per ajudar-te, t'adjuntem les instruccions d'on trobar-la pas a pas:

1. Accedeix a EACAT

2. Entra a l'apartat superior "Tràmits"

202207_BE_com_sol_licitar_l_alta_1.png

3. Cerca el prestador "Consorci AOC" en la relació de prestadors  que apareix al catàleg o cerca "AOC" en el cercador:

202207_BE_com_sol_licitar_l_alta_2.png

4. Desplegar tràmits disponibles pel meu ens

202207_BE_com_sol_licitar_l_alta_3.png

5. Entrar a la Sol·licitud d'alta o modificació dels serveis de l'AOC per descarregar el PDF tramitable.

202207_BE_com_sol_licitar_l_alta_4.png

5. Llavors, al desplegable, marcar l'opció “Canal d'Alertes”.

6. Als pocs dies de realitzar la sol·licitud d'alta, rebràs la invitació per accedir a l'entorn comú de proves (preproducció) per fer els primers passos i iniciar-te en la gestió del servei. Pots veure el treball d'altres entitats i clonar-ho (si us plau no editis i guardis allò fet per altres persones). També pots canviar els paràmetres generals de l'entorn i després tornar a deixar-ho com estaven inicialment.

7. En un període de set dies, rebràs l'alta de l'entorn propi identificat amb el nom de la vostra entitat.

8. Addicionalment, t'animem a assistir a les formacions específiques del servei com a persona administrador del mateix. Pots rebre informació mitjançant la subscripció al butlletí setmanal i consultant el Blog de l'AOC.

Per a més informació, pots accedir a la plana web del Canal d'Alertes.